23-02-2012, 02:44 PM
buurs Wrote:Stille Wrote:Als jij het zegt dan krijg ik heel veel zelfvertrouwen. Trouwens mooie keus met Soderling! Die speelt de komende weken en misschien maanden wel niet. Vond het ook al zo raar dat hij zoveel bij LTM was gekozen
Ik zie in ieder team wel een topper staan....die puntentelling van zweeler laat het niet toe om een top 10 speler te nemen...
alleen tsonga en berdych misschien, maar dan moeten zij boven verwachting presteren bij de GS en TMS...
Soderling, Gasquet en Cilic zijn naar mijn mening absolute must-picks.
als soderling over 4 maand weer gaat spelen, dan gaat hij nog zijn rendement makkelijk halen.
Ik sta inmiddels 12e en verwacht na deze week in de top 10 te staan.
De andere forummers kan ik niet zien vanuit mijn achteruitkijkspiegel :

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.