11-01-2006, 09:06 AM
Ad Wim Wrote:Mijn team:
Seppi
Serra
Clement
Srichaphan
Murray
Wawrinka
Nieminen
Hernych
Vik
Hernych inderdaad gokje, maar met zijn wedstrijdritme van de quali's zie ik hem wel van Olivier winnen. Murray is waarschijnlijk stom, want ik denk dat ie verliest van Ancic maar ik wilde toch gokken en niet op zekerder gaan en Massu nemen.
Ben ook maar voor de iets grotere gok Serra gegaan ipv voor Tursunov omdat ik denk dat Serra nu gewoon duidelijk beter is.
Ook heb ik de Thai genomen, omdat ik denk dat je zeker niet zomaar van Stepanek wint. Die Tsjech heeft zelden echt een offday de laatste tijd. En Karlovic is volgens mij deze twee weken al vaker gebroken dan heel vorig jaar.
Het is pas het 2e toernooi, dus de laatste week :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.