30-03-2012, 10:38 AM
waf Wrote:echt waar, zijn de kaarten verkocht? vind ik wel erg mooi hoor. het is heracles van harte gegund en het is meer dan verdiend. ik zie niet in waarom heracles het niet zou redden in de play offs hoor....
Ja, Heracles heeft zelfs nog extra kaarten aangevraagd bij de KNVB maar dat zal vermoedelijk op niets uitlopen.
Het leeft enorm in Almelo (en omstreken). De club heeft het inderdaad op eigen kracht gedaan met minimale middelen en dat maakt mij enorm trots. Ooit galmde het 'succes tegen Heracles' door de Nederlandse stadions als er een degradatiekandidaat op bezoek kwam, moet je eens kijken waar we nu staan.
Mochten wij de play-offs halen dan zie ik ook wel degelijk kansen hoor. Maar ik denk niet dat wij bij de eerste 8 eindigen. In de competitie is Heracles behoorlijk wisselvallig en we hebben nog een paar lastige wedstrijden op het programma. Maar geen Heraclied die daar wakker van zal liggen. Historie is geschreven met deze bekerfinale en wie weet staat volgende week de beker in de Almelose prijzenkast. Tel daarbij de winst bij fct anderhalf maand geleden en deze spelers hebben in korte tijd heel wat los gemaakt in de harten van de supporters.