Wat zouden onze geldverslindende-luie-ons mooie spel vernietigende- helden van de Competitie Manager in petto hebben voor de volgende ronde?
Er wordt midweeks gespeeld op dinsdag 10 en woensdag 11 april. De volgende wedstrijden zijn het opeenvolgende weekeind geplanned.
= Krijgen we (eindelijk) een dubbele ronde?......NAH, geloof ik niks van.
= Krijgen we 2 aparte rondes?......Ay, dat is wel heel veel werk voor 1 weekje. 2 keer de database open, 2 keer dicht, 2 keer verwerken pfffffffffffffffffffff.
= Krijgen we gewoon maar 1 ronde? JAAAAAA, dat doen we. We laten de midweekse ronde gewoon voor wat het is en laten alleen de weekeindsronde meetellen.
Ik ben benieuwd...........och eigenlijk ook niet ook. Het wordt optie 3.
Er wordt midweeks gespeeld op dinsdag 10 en woensdag 11 april. De volgende wedstrijden zijn het opeenvolgende weekeind geplanned.
= Krijgen we (eindelijk) een dubbele ronde?......NAH, geloof ik niks van.
= Krijgen we 2 aparte rondes?......Ay, dat is wel heel veel werk voor 1 weekje. 2 keer de database open, 2 keer dicht, 2 keer verwerken pfffffffffffffffffffff.
= Krijgen we gewoon maar 1 ronde? JAAAAAA, dat doen we. We laten de midweekse ronde gewoon voor wat het is en laten alleen de weekeindsronde meetellen.
Ik ben benieuwd...........och eigenlijk ook niet ook. Het wordt optie 3.
Ik heb een droom.