The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wie wordt kampioen?
You do not have permission to vote in this poll.
Twente
20.83%
5 20.83%
AZ
0%
0 0%
PSV
12.50%
3 12.50%
Ajax
54.17%
13 54.17%
Feyenoord
8.33%
2 8.33%
Heerenveen
4.17%
1 4.17%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje
#28
Quote:ja, heerenveen laat zich vakaer dan gemiddeld overdreven slachten door ajakkes. dat valt mij op. en dat verweer van jou van heracles heb ik natuurlijk inmiddels vaker gehoord, maar ik vind dat gewoon niet gelooswaardig en ik ga ervan uit dat dat ook voor jou geldt. het is mijn overtuiging dat heracles veeeeel beter kan voetballen dan dat ze deden tegen ajakkes (sparen) en psvee (druk?). je kan wel hard gaan roepen dat ajakkes zo verschrikkelijk goed is, maar dat valt best mee, wij hebben ze iig 2x zoekgespeeld.

Oke, even de uitslagen vd laatste jaren in Heerenveen erbij gepakt.
11/04/2012 SC Heerenveen Ajax 0-5
01/05/2011 SC Heerenveen Ajax 1-2
13/02/2010 SC Heerenveen Ajax 0-2
05/10/2008 SC Heerenveen Ajax 5-2
29/03/2008 SC Heerenveen Ajax 2-4
28/10/2006 SC Heerenveen Ajax 0-2
30/12/2005 SC Heerenveen Ajax 4-2
02/04/2005 SC Heerenveen Ajax 2-1
25/02/2004 SC Heerenveen Ajax 4-1
23/11/2002 SC Heerenveen Ajax 0-3
24/10/2001 SC Heerenveen Ajax 5-1
02/10/2000 SC Heerenveen Ajax 2-2
02/02/2000 SC Heerenveen Ajax 1-1

Normaliter ben ik niet zo vd scorebord journalistiek, maar nu gaat het puur om de feiten.
Natuurlijk zal je dat verweer mbt Heracles vaker gehoord hebben, waarom dat niet geloofwaardig is, begrijp ik niet. Dat is zeker wel geloofwaardig. Iedere speler/coach zou deze gelegenheid aangrijpen om dat excuus te gebruiken, los vh feit of dit wel of niet zo is. Daarnaast heeft Ajax volgens mij nog nooit verloren van Heracles thuis, dus zelfs als het een waar excuus is, denk ik niet dat de wedstrijd minder dan 3 punten had opgeleverd. Overigens was Heracles tegen PSV even kansloos als tegen Ajax, druk? of afwachten met de handrem, reservespelers, vrije doortocht, geen kaarten etc ten spijt.
Het is ook wel erg optimistisch om te zeggen dat Feyenoord, Ajax 2 x zoek gespeeld heeft, ze waren sterk in de Arena, misschien wel beter dan Ajax, maar ze hebben Ajax verre van zoek gespeeld. Daarnaast heb ik het ook over vorm, toen was Ajax niet in vorm, nu wel, al vind jij dat meevallen.

Quote:nu moet je het niet omdraaien. als ploegen hun best doen kun je ze niks kwalijk nemen, dan moet je maar van ze winnen terwijl ze hun best doen. moet ook gewoon kunnen. feyenoord heeft ook altijd te maken met tegenstanders die net een stapje meer doen, dat hoort er gewoon bij. maar net een stapje minder doen, daar maak ik me wel kwaad om.

en ook zonder die pingel hadden we gewonnen van dit matige ajakkes. daarbij vond ik het vanuit het oogpunt van de scheids een zeer begrijpelijke beslissing (alleen vanuit zijn hoek he....) en reeds daarom al niet ingegeven door de druk van het publiek.

en ik snap dat je een club kut vindt als ze fanatieke aanhang hadden, dat is iets wat je mist in die saaie betonbak met die identiteitsloze meelopers.

Ik kaart t puur aan, omdat ik daarmee aan wil geven dat het ook andersom kan zijn en in het geval van Ajax vaker andersom. Ik ben het met je eens dat je dan gewoon van ze moet winnen, net als je ook gewoon moet winnen als een team minder goed of te opportunitisch speelt. En ik denk dat "het stapje minder doen" ook gewoon afgedwongen wordt in sommige gevallen. PSV vond ik daar een goed voorbeeld van en Heerenveen ook wel. Al werden we natuurlijk geholpen door de pingel en de rode kaart. Neemt niet weg dat Ajax ook hier al druk zette vanaf minuut 1 (waar uiteindelijk die pingel en dat rood door komt).
Dat is echt verandert tov de eerste seizoenshelft.

Dat Feyenoord ook had gewonnen zonder die pingel valt natuurlijk nooit te bewijzen en als al eerder gezegd, het verschil in niveau van Ajax toen en nu is imo enorm. Ik denk dat Ajax nu zowel uit als thuis van Feyenoord wint, al valt dat net als jouw stelling ook nooit te bewijzen.
The great old Ludwig von...
Reply


Messages In This Thread
RE: Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje - by gittermaster - 12-04-2012, 12:06 PM

Forum Jump: