(12-04-2012, 05:43 PM)Ronnie D. Wrote: Waf, Ajax en objectief (inclusief sneaky haakjes) in één post.
Mijn bek valt open.
oh ja natuurlijk, je praat hier altijd tegen 10 ajakkessieden tegelijk. van die mannetjes die niet kunnen begrijpen waarom die club met louter supportunisten gehaat wordt. ik vermoed dat je weer eens verkeerde conclusies hebt getrokken. als je daar uiteindelijk een keer achter komt kan het wel zo zijn dat je bek openvalt, maar dat valt alleen jezelf aan te rekenen.
ik plaats het woord uiteraard bewust tussen aanhalingstekens. dat maakt het juist niet sneaky. het was juist sneaky geweest als het niet tussen aanhalingstekens stond. maar leg dat de vmbo lul maar eens uit die het verschil tussen haakjes en aanhalingstekens niet kent.
ik heb dus willen aangegeven dat ik relatief gezien objectief ben. ik ben geen supporter van ajakkes, ik haat alleen de identiteitsloze meelopers van die club die gecreeerd worden door de ajakkesmedia. ik snap dat het vervelend voor je is dat je die aantijging krijgt, maar misschien moet je er eens over nadenken waarom je daar ooit gevoelig voor geweest bent ipv de messenger voor gek te verklaren?