13-04-2012, 12:56 PM
(13-04-2012, 12:11 PM)gittermaster Wrote: Kom op Waf, natuurlijk beperk ik het tot Heerenveen-Ajax
niks kom op. ik heb het over heerenveen in het algemeen en jij hebt dat eigenhandig beperkt. ik heb het nooit beperkt tot heerenveen ajakkes, maar had dat gezien de laatste 6 jaar ook kunnen doen.
Quote:daar ging t toch om? Het hele verhaal begon toch doordat jij aangaf hoe Ajax in het zadel was geholpen door Heerenveen en vervolgens dat volgens jou dat vaak het geval is, dan kan je me toch niet kwalijk nemen dat ik t beperk tot Heerenveen-Ajax en niet andersom.
als ik dat bedoeld had, had ik dat wel geschreven.
Quote:Als Mark Rutte publiekelijk stelling inneemt tegen Diederik Samson over een issue mbt PVDA dan zijn beide niet objectief. Het is dan niet zo dat Samson minder objectief is omdat het betrekking heeft op PVDA.
wat een slechte vergelijking zeg. hoewel het wel leuk is dat je in deze vergelijking ajakkes in de plaats stelt van de losers van de pvda. de kans dat ik (bv) ajakkes heracles en ajakkes psvee objectiever beoordeel dan jij is vele malen groter. laat ik het daarbij houden.
Quote:WordfeudBijna 15-4
maar goed, die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. We hebben t over "vorm" over teams die "meer" dan wel "minder" geven tegen een bepaalde tegenstander. Is hier natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast als jij andersom stelt, wat ik ook doe, ben je het dus met me eens.
ji zegt dat het niet zo is dat de tegenstanders opeens slecht zijn maar dat dat komt door dat ajakkes beter is. bij wordfeud zeg je niet dat de tegenstander beter is, maar dat het aan de letters ligt. dat vind ik vreemd. ik heb daar helemaal geen stelling ingenomen, dus ik weet niet waar je het vandaan haalt dat ik het met je eens ben.
Quote:Dat zeg ik hier nergens. Volgens mij vond ongeveer iedereen an het begin vh seizoen dat PSV de sterkste selectie had met hun aankopen, maar goed daar gaat het hier niet om.
dat valt wel mee hoor. psvee heeft spelers voor de toekomst ingekocht. volgens mij is iedereen het erover eens dat ajakkes de sterkste selectie heeft.
Quote:Heb net al aangegeven dat deze vergelijking hier echt nergens op slaat.
"Stel" je krijgt bij Wordfeud elke beurt alleen maar e's. Dan kun je niet winnen, de vergelijking met een potje voetbal slaat echt nergens op, maar ik ga ervan uit dat je dit zelf ook weet.
die vergelijking si relevant, omdat je daar precies andersom redeneert. als je alleen maar e krijgt kun je niet winnen. ik denk dat je over 20 potjes wel ene getrouw beeld krijgt van de krachtsverhoudingen.

Quote:Het gaat hier om "vorm". Een team is een periode in of uit vorm. Of je dan uit of thuis speelt maakt slechts een klein beetje verschil.
Ik zeg hier niet dat het geen verschil maakt of je uit of thuis speelt, ik stel dat de variabele "vorm" zich in een periode afspeelt. Iedere club krijgt iedere tegenstander uit en thuis. Als een tegenstander uit vorm is is het prettig om er tegen te voetballen. Dat hadden in het geval van PSV als je wilt stellen dat ze uit vorm zijn, meerdere titelkandidaten
thuis kan psvee het gebrek aan vorm beter verbloemen. aan de andere kant kan geldt dat ook voor ajakkes. het is dus wel degelijk relevant en essentieel. ik had liever psvee thuis gehad hoor, maar ik had de eerste keer liever psvee niet uit gehad, dus dat vergoedt veel.