16-04-2012, 11:34 AM
(16-04-2012, 11:24 AM)Stille Wrote: Het gaat erom dat het al jaren aan de gang is en bij Feyenoord gaan ze dat nu ook onder de ogen zien. Nieuwe liedjes worden er niet bedacht. Maar blijf maar lekker anti-ajax liederen zingen (want dan is er wel opeens 30 sec sfeer en zie je iedereen springen) Overal in Europa zijn er ultras en wordt er met trommels geslagen (van turkijke tot noorwegen, van portugal tot rusland) maar goed als je dat dan tegen iemand zegt dan wordt er dus direct gezegd dat het joods is. Tja....... Succes bij de volgende begrafenis in de Kuip. Einde topic!
wat zijn dat nou voor conclusies man? op trommels slaan vind ik niet sfeerverhogend. anti ajakkesliederen vind ik ook niet sfeerverhogend. liedjes of nieuwe liedjes hebben geen flikker met sfeer te maken.
maar gelukkig denk jij uit de drie meningen die geponeerd worden op een jostie site dat 'ze het bij feyenoord ook onder ogen gaan zien'.
ik heb het je al 100x proberen uit te leggen, maar die plaat blijft voor je kop zitten. sfeer is meeleven met een wedstrijd. dan kan de kuip broeien. daarom is spurs wat mij betreft ook leuker dan arsenal. en utrecht leuker dan fietstas.
maar tegen excelsior is het normaal gesproken geen wedstrijd. just another day at the office. ik ben reuze blij dat er dan niet een beetje georceerd sfeer gemaakt wordt. dat is zo ontzettend namaak. gelukkig was het tegen ajakkes, psvee en twente wel sfeervol. maar toen was jij er niet.