23-04-2012, 10:39 AM
(23-04-2012, 10:10 AM)Stille Wrote: Ik hoorde de feyenoord fans gisteren nog diverse malen zingen : haagse joden bla bla, aftellen 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 haagse joden! En .
de kraker : iedereen is joods behalve wij! Wat een treurnis!
ja jezus, je moet het wel in perspectief plaatsen, dat 10-9-8 zongen ze toen de ado supporters aftelden voor hun haags kwartiertje. feyenoorders tellen dan mee en proberen te overstemmen met haagse joden ipv haag kwartiertje. als je dat niet begrijpt of uit de context haalt heeft het verder weinig zin om daarover door te praten.
heeft sowieso weinig zin te praten met iemand die de sfeer in woudestein betern vindt dan in de kuip. ik weet niet wat er met je gebeurd is, maar volgens mij heb je ergens een trauma opgelopen of zo.
Quote:Waar is volgens jou een goede sfeer in Europa? Ik denk nergens aangezien er overal trommels, voorzingers zijn (op Engeland na)
Kijk effe dit filmpje (wel helemaal omdat ie steeds beter wordt
http://www.youtube.com/watch?v=sCwrAmHvjus
Vind je dit een goede sfeer of vind je er niets aan?
ga ik nu niet bekijken. ik ben bij spurs geweest en daar vond ik de sfeer geweldig. bij arsenal vond ik het echt drama. verder kan ik er nauwelijks over oordelen, behalve dat ik kan uitleggen wat in mijn ogen sfeer is.