(10-05-2012, 08:15 PM)Atlanta Wrote: Het probleem was dat de OS al op zaterdag 28 juli beginnen, terwijl Washington pas op maandag 30 juli begint. Eventjes drie opties:
1) Het is daarom misschien het handigst om deze toernooien, zeg maar, 'apart' te voorspellen. Tenminste, als dat speltechnisch mogelijk is. Dus dat de OS sluit op zaterdagochtend 28 juli, en Washington op maandagavond 30 juli (dat ze als aparte weken behandeld worden).
2) Een andere mogelijkheid is om beide toernooien te sluiten op maandagochtend 30 juli (maar 1e ronde OS (zonder top 8, die hebben een bye) is dan wel al gespeeld).
3) Nog een andere mogelijkheid: De OS meenemen in de week van LA en Kitzbuhel, want volgens mij zijn OS-lotingen altijd behoorlijk vroeg bekend.
Het zou natuurlijk het mooiste zijn als de 1e optie mogelijk is!
Het is volgens mij praktisch onmogelijk meerdere weken open te hebben staan, Atlanta. Ik denk dat optie 2 dus het meeste kans van slagen heeft. Misschien is optie 1 wel mogelijk, maar dat moet Mac even bekijken.
(10-05-2012, 08:21 PM)Ad Wim Wrote: Ik gun het Almagro absoluut, wat een held is dat. Maar voor ftm mag Beest wel winnen.
Almagro is voor een behoorlijk deel verantwoordelijk voor mijn kutjaar tot dusver. Maar toch mag ik hem wel. Echter, Beest moet hier winnen! Dat zou mijn kandidatuur voor de top 10 weer een beetje hoop inblazen.