ha ha, hoe bizar slecht kan een partij verlopen
Wawrinka die een 15-40 mist bij 5-5 in de 2e set...3-0 voor in de tb 2e set + een mp bij 6-5
5-2 voor in de 3e set en bij 5-3 nog een 40-15 op eigen service
6-3 voor in de tb 3e set...
scheelt wel even 180 punten met Ad en Tennistempel...gewoon te bizar voor woorden.
En er wordt hier maar geschreeuwd om een Buurs-week en Buurs-jaar
Het heeft nog nooit zo tegen gezeten als dit jaar. Ongelofelijk eigenlijk dat ik zo dicht op de koploper sta...
Als Ad dit jaar FTM niet wint, kan hij beter stoppen.
Stille en Ad tot nu toe trouwens de mazzelaars van 2012...
Ad geniet volgens mij wel van sport1
24/7 aan het tennis kijken.
Wawrinka die een 15-40 mist bij 5-5 in de 2e set...3-0 voor in de tb 2e set + een mp bij 6-5
5-2 voor in de 3e set en bij 5-3 nog een 40-15 op eigen service
6-3 voor in de tb 3e set...
scheelt wel even 180 punten met Ad en Tennistempel...gewoon te bizar voor woorden.
En er wordt hier maar geschreeuwd om een Buurs-week en Buurs-jaar
Het heeft nog nooit zo tegen gezeten als dit jaar. Ongelofelijk eigenlijk dat ik zo dicht op de koploper sta...
Als Ad dit jaar FTM niet wint, kan hij beter stoppen.
Stille en Ad tot nu toe trouwens de mazzelaars van 2012...
Ad geniet volgens mij wel van sport1
24/7 aan het tennis kijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.