08-06-2012, 02:23 PM
(This post was last modified: 08-06-2012, 03:10 PM by gittermaster.)
Deelname is gesloten.
Hier de mail die ik aan alle deelnemers heb verstuurd. Ook het excel formulier is bijgevoegd!
este deelnemers,
Nog een paar uur en we gaan van start! Hebben jullie er net zoveel zin in als ik?
Bijgaand het excel formulier met alle uitslagen + wat statistieken.
Er is een enkeling die nog moet betalen, maar ik vertrouw erop dat dit helemaal goed komt.
Met een totaal van 27 deelnemers hebben we een mooie prijzenpot.
4 mensen zullen uitbetaald krijgen, je zult dus in de top 4 moeten eindigen.
Er doet geen 1 vrouw mee, wat de gemiddelde score waarschijnlijk wel goed zal doen.
Er zijn slechts 2 mensen die Portugal doorhebben naar de tweede ronde. Beide keren ten koste van Nederland.
Duitsland is onder de deelnemers favoriet voor de titel. 52% van de deelnemers zien onze oosterburen kampioen worden.
Nederland en Spanje delen de tweede plek met beide 18,5%.
Ook de topscorer zal volgens 52% van ons bij onze oosterburen vandaan komen. Gomez is favoriet!
Hier vinden we met 22% van de stemmen Benzema op de tweede plek.
In de eerste ronde is "Spanje-Ierland" de enige wedstrijd waar wij het unaniem over eens zijn. Spanje wint.
Nu het excel formulier.
Het werkt heel makkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is in de blauwe vakken de uitslagen in te vullen. Dit zijn tevens de enige velden die je kunt invullen, dus dat maakt t vrij gemakkelijk. Op tabblad 2 zie je een overzicht van de tussenstand. Elke keer als jij een uitslag hebt ingevuld zal hij dit bijwerken. Op deze manier kun je op elk moment van het EK de tussenstand bekijken.
Ik zal tijdens het Ek proberen af en toe een update eruit te gooien.
Heb je vragen? Schroom niet om me een mail te sturen!
Greetz,
gittermaster
Hier de mail die ik aan alle deelnemers heb verstuurd. Ook het excel formulier is bijgevoegd!
este deelnemers,
Nog een paar uur en we gaan van start! Hebben jullie er net zoveel zin in als ik?
Bijgaand het excel formulier met alle uitslagen + wat statistieken.
Er is een enkeling die nog moet betalen, maar ik vertrouw erop dat dit helemaal goed komt.
Met een totaal van 27 deelnemers hebben we een mooie prijzenpot.
4 mensen zullen uitbetaald krijgen, je zult dus in de top 4 moeten eindigen.
Er doet geen 1 vrouw mee, wat de gemiddelde score waarschijnlijk wel goed zal doen.
Er zijn slechts 2 mensen die Portugal doorhebben naar de tweede ronde. Beide keren ten koste van Nederland.
Duitsland is onder de deelnemers favoriet voor de titel. 52% van de deelnemers zien onze oosterburen kampioen worden.
Nederland en Spanje delen de tweede plek met beide 18,5%.
Ook de topscorer zal volgens 52% van ons bij onze oosterburen vandaan komen. Gomez is favoriet!
Hier vinden we met 22% van de stemmen Benzema op de tweede plek.
In de eerste ronde is "Spanje-Ierland" de enige wedstrijd waar wij het unaniem over eens zijn. Spanje wint.
Nu het excel formulier.
Het werkt heel makkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is in de blauwe vakken de uitslagen in te vullen. Dit zijn tevens de enige velden die je kunt invullen, dus dat maakt t vrij gemakkelijk. Op tabblad 2 zie je een overzicht van de tussenstand. Elke keer als jij een uitslag hebt ingevuld zal hij dit bijwerken. Op deze manier kun je op elk moment van het EK de tussenstand bekijken.
Ik zal tijdens het Ek proberen af en toe een update eruit te gooien.
Heb je vragen? Schroom niet om me een mail te sturen!
Greetz,
gittermaster
The great old Ludwig von...