(18-06-2012, 12:16 AM)andre Wrote:(17-06-2012, 11:59 PM)Ad Wim Wrote: Wat nou als ie in de kleedkamer achteraf iemand in coma slaat en daardoor een fikse boete krijgt? Moeten wij daar ook consequenties aan verbinden? Of als ie deze straf idd een maand later had gekregen?Een straf een maand later is inderdaad wat anders, daar kunnen we geen rekening mee houden.
Maar als een speler een partij wint en 's avonds blijkt dat hij wat ongeoorloofds gedaan heeft waardoor hij gediskwalificeerd wordt en de tegenstander door mag, dan krijgt hij die punten niet (en de tegenstander wel).
Ik ben het helemaal mee eens als je zegt dat het een grijs gebied is en de spelregels ook geen uitkomst bieden, maar ik vind het niet kloppen dat je het jouw kant op gaat praten.
Het argument dat het helemaal buiten de invloedssfeer van de deelnemers van dit spel is gaat niet op, want dat geldt voor alles wat er op en buiten de baan gebeurt.
En ik ben toch niet neutraal in dezen? Dus het lijkt me logisch dat ik pleitbezorger ben voor de 150 punten toekennen, net zoals jij dat voor het tegenovergestelde bent.
(18-06-2012, 09:04 AM)andre Wrote: Je zou kunnen zeggen:
Tot het uitkomen van de nieuwe ATP-ranglijst, volg je beslissingen van toernooiorganisatie of ATP die een uitslag van een partij veranderen (die dus het doorgaan van een speler in het toernooi of toernooiwinst beïnvloeden). Zulke beslissingen moeten meestal ook snel genomen worden (je kunt niet een maand later een andere speler alsnog naar de halve finale laten doorgaan).
Beslissingen die niet de uitkomst van een partij beïnvloeden, maar alleen een extra straf voor een speler zijn, volgen we niet.
Dus in dat geval: als een speler zich tijdens de halve finale misdraagt en wint en 's avonds gediskwalificeerd wordt en zijn punten van dit toernooi moet inleveren, dan behoudt hij voor ons spel de punten t/m kwartfinale.
(maar dit is slechts een voorstel van mij kant)
Ik vind dit nog steeds vaag, want voor mijn gevoel spreekt het laatste het eerste tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello