(18-06-2012, 12:59 AM)gittermaster Wrote: vooral centraal. Ik heb best vertrouwen in Willems als links achter en in van Rijn als rechtsachter, maar das verre toekomst, maar ik denk dat we daar 2 hele leuke vleugelverdedigers hebben.
Al denk ik dat aankomend wk al vroeg zal zijn voor hen. Maar centraal inderdaad....
ik word daar echt zo gestoord van, nu heeft iedereen het over van rijn. net zoals johan dreksen, die maar blijft herhalen dat van rijn, nuijtink en viergever er niet zijn. en stelselmatig maar de vrij niet noemen. hij doet het er gewoon om. en stelselmatig maar zeuren over vlaar (leuke verdediger voor feyenoord), die godverdomme gisteren als enige overend bleef in de verdediging.
de vrij en vlaar in het centrum kan alleen nog maar beter worden, en als je al een slot op de deur wil hebben kun je de jong en clasie/anita er voorzetten. dat centrum is echt niet veel minder dan heitinga en mathijssen hoor. maar dat mag je natuurlijk niet zeggen in het neusgeorienteerde nederland. ze moeten namelijk allemaal van ajakkes komen. en als de hulptrainer van bert een psveejer, gaat de ajakkesschool zich ook roeren. de ajakkesschool die elke dag aan het woord komt in sportzomer waardoor iedereen lekker gehersenspoeld blijft. neem neuzen, dan worden we kampioen. als als er geen neuzen voorhanden zijn, dan moet je niet kijken naar de beste jeugdopleiding van het land. nee, dan moet je lekker de verdedigers van az en nec gaan zitten promoten. echt om te kotsen.
overigens is ook bruma er nog, hoewel die natuurlijk enorm dom geweest is om veel te vroeg naar het buitenland te vertrekken en nu rechtsback speelt bij hsv. voor de vrij stond in het nederlands elftal on 17 volgens mij schenkeveld, ook daar heb ik echt vertrouwen in. goeie voetballer.
gisteren lag het uiteraard niet aan de verdediging. vd wiel maakt wel fouten, vlaar laat ronaldo uit zijn rug lopen (moeilijk te verdedigen), willems maakte er een potje van, mattijsen heeft geen ritme (wat deed hij er bij in godsnaam?) maar het komt toch echt omdat de aanval en het middenveld (buiten de 1ste 20 minuten) de bal gewoon telkens inlevert en op felheid duels verliest. allemaal slechte passes, het liefst risicoloos en achter de man. wij kunnen ook tikkie takkie, oh nee toch niet. en vooral geen enkele keer de achterlijn halen, maar telkens weer naar binnen komen. niet om aan te zien, maar vooral slecht. dan is het achterin gewoon dweilen met de kraan open.
gisteren hebben vlaar, de jong en stekel prima gespeeld. de rest was gewoon dikke drama. ik twijfel aan de fitheid van deze groep. het blijft een enorm onbegrijpelijke beslissing om 1500km je hotel te kiezen in een plek waar het 15 graden kouder is. en ze hebben daar nog heel serieus over nagedacht ook. pfffffff