19-06-2012, 07:37 PM
(19-06-2012, 12:12 PM)_Tampie Wrote: Ik betreur de reacties. Wat ik er nog wel aan wil toevoegen is:
1- "Bij FTM is het de bedoeling dat je een team van tennisspelers maakt die voor jou punten halen. Dit doen ze door goed te presteren in de wekelijkse ATP-toernooien."
2- "Hoeveel punten een speler haalt in de week is afhankelijk van zijn prestaties in de toernooien."
3- "Hoeveel punten er bij een toernooi te halen zijn, zijn afhankelijk van het toernooi. Deze punten zijn altijd na te kijken op de site van de atptour. Tevens zullen de punten altijd te zien zijn op de team pagina waar je je team kunt maken."
Vanuit de regels beredenerend kom ik namelijk eerder uit tot het wel toekennen dan tot het niet toekennen. Echt 100% sluitend is het niet, vandaar dat wij een besluit hebben genomen in het kader van "Overig; In alle gevallen waar deze regels niet voldoen, zal de organisatie uitspraak doen."
Volgens (1) en (2) zijn de punten die een speler voor je haalt afhankelijk van de prestatie van de speler in het toernooi. Nalbandian heeft de finale gehaald, dat staat buiten kijf, en wordt ook op de ATP site niet ontkend (zie http://www.atpworldtour.com/Share/Event-...311&y=2012). In (3) wordt niet verteld dat we de puntentoekenning aan de spelers aanhouden, maar geven we aan dat je de puntentelling voor een toernooi desgewenst op de atptour site kunt vinden; en dat ze ook op je teampagina zijn terug te vinden. Daarmee geven we alleen aan dat 150 punten worden toegekend voor een finaleplaats in een 250 toernooi.
Case closed wat mij betreft; bepaalde heren hier verzoek ik om iets gematigder te reageren als ze het ergens niet mee eens zijn. Wij doen ons best met de beste intenties voor een eerlijk spelverloop.
Helemaal mee eens. Chapeau voor de organisatie. En het maakt mij echt niet uit of ik hierdoor nu bevoordeeld of benadeeld wordt.
Trouwens erg kinderachtige reacties door sommigen. En ja Buurs ook van jou valt me dat tegen. Ik ken je en dacht eerst even dat je het deed om te jennen, maar dat laatste geloof ik niet meer.
Je weet, ik kan ook slecht tegen mijn verlies maar kan wel realistisch reageren op dit soort momenten.
En wees heel blij met zo'n organisatie, ik zou het niet willen en kunnen.
En ik wil er ook graag lol aan blijven beleven en ik hoop niet dat mij dit door een paar mensen wordt afgenomen.
Organisatie, trek het je niet aan. Neem een beslissing en blijf er achter staan en laat je niet door wie dan ook beinvloeden. In zulke situaties doe je het toch nooit goed.
Alle wijzen komen uit het Oosten!