(19-06-2012, 08:48 PM)andre Wrote:(19-06-2012, 10:37 AM)_Tampie Wrote: Het houvast wat we vanaf heden zullen hanteren is het toernooiverloop zoals dat volgens de ATP heeft plaatsgevonden. Dit wordt ook aangehouden in onze sheet, met de toekenning van de daarbij horende punten tot gevolg.Prima beslissing Tampie.
http://www.atpworldtour.com/Share/Event-...311&y=2012
(19-06-2012, 10:47 AM)Ad Wim Wrote: Prima beslissing, en de enig juiste beslissing gezien de huidige spelregels.Dan is deze reactie wel weer jammer. Ik heb echt een hekel aan het in je eigen straatje praten. Notabene zeg je bij een ander spel dat er voor beide kanten iets te zeggen valt.
En ik vind het uitermate zwak dat je steeds een ander forum erbij haalt.
Bovendien is het nog onzin ook, want het zijn twee heel verschillende spellen.
Verder kan het me niet zoveel schelen wat je ervan vindt. Ik heb een standpunt ingenomen en argumentatie daarvoor gegeven. Als de organisatie vervolgens die beslissing neemt, vind ik dat dus een prima beslissing. Ik ben nergens gedraaid of veranderd van mening.
Dus als je vindt dat de punten moeten blijven staan en je hebt Nalbandian, praat je per definitie in je eigen straatje? Dat zou mooi zijn zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello