(20-06-2012, 12:59 PM)centre court Wrote: Ad, je noemde vorige week nog behoudend. Je hebt zelf deze week Gasquet én Mato(kan ik in komen), Rochus én Sijsling(met Ferrer in ronde 3 vrij onbegrijpelijk), Falla én Muller(één van beide toch maar rendabel?).
Klopt, ik heb deze week een behoudend team, maar beduidend minder geïnvesteerd in één kwart dan jij vorige week.
Rochus zag ik als flinke favoriet en voor 45 punten is hij prima, met nog een kleine kans op meer.
Van Falla en Muller wordt er idd maar 1 rendabel, maar dat was bij jou vorige week toch ook met die (veel duurdere) jongens in hetzelfde kwart?
Muller is vrij onzeker en Malisse ook. Bovendien is Falla redelijk op gras, dus die zou zomaar de SF kunnen halen, en zelfs meer in deze draw. Daarom vond ik dat ik beiden moest hebben, net als vorige week Kubot en Kohl.
In Rosmalen en Eastbourne zijn altijd een hoop verrassingen. Subtoppers die niet voluit gaan en alleen maar beetje ritme op willen doen. En sowieso is gras onvoorspelbaar. Dan ga ik liever voor wat mannen die al door zijn als Rochus, Falla en Matosevic, dan voor onzekere jongens als Llodra, Benneteau en Kubot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello