(20-06-2012, 12:10 AM)Ad Wim Wrote: En ik vind het uitermate zwak dat je steeds een ander forum erbij haalt.- Het is juist uitermate zwak als je op verschillende fora verschillende meningen hebt.
Bovendien is het nog onzin ook, want het zijn twee heel verschillende spellen.
Verder kan het me niet zoveel schelen wat je ervan vindt. Ik heb een standpunt ingenomen en argumentatie daarvoor gegeven. Als de organisatie vervolgens die beslissing neemt, vind ik dat dus een prima beslissing. Ik ben nergens gedraaid of veranderd van mening.
Dus als je vindt dat de punten moeten blijven staan en je hebt Nalbandian, praat je per definitie in je eigen straatje? Dat zou mooi zijn zeg...
- Het andere spel is ook een spel waarin je punten scoort n.a.v. de gewonnen ATP-punten van de speler. Daarbij heb je natuurlijke een andere organisatie, maar de argumenten voor de beslissing zijn hetzelfde.
- Je hebt het over de enige juiste beslissing volgens de spelregels. Dat is niet zo, want de spelregels gaven geen uitsluitsel (zoals je zelf ook al zei)
(maar verder vind ik je wel aardig hoor)
En nogmaals: Ik vind het een prima beslissing van de organisatie en deel de kritiek erop niet.