Haha, ga je nou serieus nog beweren dat ik klaag. Dat is wel de grap van de eeuw. Moet je de afgelopen 2 pagina's eens doorlezen met al die uitspraken terwijl de wedstrijden nog bezig en helemaal open lagen.
Ach, waarom maak ik me eigenlijk nog druk. Je doet genoeg je best om jezelf belachelijk te maken.
Het is wel wennen ja, maar ook wel weer eens leuk voor de afwisseling.
Als het mij eens ECHT tegenzit, kun je misschien 100 punten van je 4000 punten achterstand inhalen.
Ach, waarom maak ik me eigenlijk nog druk. Je doet genoeg je best om jezelf belachelijk te maken.
(20-06-2012, 05:10 PM)Jansoe Wrote:(20-06-2012, 05:05 PM)Ad Wim Wrote:(20-06-2012, 05:03 PM)buurs Wrote:(20-06-2012, 05:00 PM)Ad Wim Wrote: Hoerige tyfus Baghdatis!
Waarom? Dit is toch kut?
Wordt een weekje niet meespelen om de medailles. Hopelijk kan Kohl van Seppi winnen, dan valt de schade nog mee.
Sjonge, dan word je een keer in een week 7e. Wat een complete ramp zal dat zijn of niet? Wat staat hier te gebeuren als het jou eens een week ECHT tegenzit?
Het is wel wennen ja, maar ook wel weer eens leuk voor de afwisseling.
Als het mij eens ECHT tegenzit, kun je misschien 100 punten van je 4000 punten achterstand inhalen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello