20-06-2012, 09:45 PM
(20-06-2012, 08:39 PM)Ad Wim Wrote: Het gaat mij hier niet om de definitie van tactiek. Dat is een andere discussie.
Het ging mij erom dat jij niet heel kritisch op jezelf lijkt en ik je hier zelden zie zeggen dat je de verkeerde keuzes (of tactiek) hebt gemaakt, wat je bijvoorbeeld tampie, andre of mij wel ziet doen.
Verder vind ik dat je vaak reageert op iets met een tegenreactie (jij-bak), ipv inhoudelijk te reageren. Nu ook weer over Malisse.
Ik zeg iets over het niet nemen van Malisse en ipv daarop in te gaan waarom je het wel of niet hebt gedaan, kom je met wedervragen en -opmerkingen.
Ik kan daar nu best op reageren, maar dat is mijn punt niet.
Dat ligt in het verlengde van het eerste punt en dan vind ik het moeilijk discussiƫren.
Maar ik zal er dus geen issue van maken, ieder z'n meug.
Mijn eerdere opmerking over dat je er nooit zou komen was iig niet zo bedoeld als ie wellicht is overgekomen.
Inhoudelijk wil ik me niet mengen, maar de jij-bak kennen we inmiddels ook wel als tegenargument (die krijg ik namelijk ook regelmatig toegeworpen). Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren, en door dan steeds de jij-bak als non-argument af te doen impliceer je dat degene die het eerst een sneer uitdeelt wel goed zit, maar als iemand dat argument weerlegt door te wijzen op gelijksoortige uitingen van degene die de sneer maakt is het een jij-bak en wordt het ineens moeilijk discussiƫren.