(22-06-2012, 05:52 PM)mindlight Wrote:(22-06-2012, 05:13 PM)Ad Wim Wrote: Ik spreek je (jullie) nog wel als Seppi morgen het toernooi gewonnen heeft. Dan verlies ik een paar honderd punten op een aantal mensen in de top 10. Ter vergelijking, ongeveer net zoveel als ik met RG won.
Ik ben dan overigens de eerste die aangeeft dat ik zelf een verkeerde keuze heb gemaakt. Zou je ook eens moeten doen.
En heb jij het ajb niet over 'heel irritant'...
Maar dit "ik spreek jullie morgen wel", vooruitlopend op een nog niet gerealiseerd resultaat, komt wel wat Stille-iaans over. Het vervolg van de post overigens niet.
Nu ik het zo terug lees, heb je wel een punt, maar ik zet er iig nog een 'als' ipv al meteen te doen alsof de hele wereld onder mijn voeten vandaan valt.
(22-06-2012, 05:59 PM)andre Wrote: In dit geval ben ik het wel met Stille en Buurs eens, dit begint irritant te worden.
Als Seppi het toernooi wint (zo ver is het nog lang niet), verlies je op de best scorende uit de top 10 (Buurs) 197 punten, terwijl je op een aantal anderen wint.
En als Seppi nu uitgeschakeld wordt, verlies je maar liefst 37 punten op Buurs en haal je dik winst op een aantal anderen.
Ter vergelijking, In Indian Wells verloor ik 1127 punten op Buurs en in Miami verloor ik 509 punten op Buurs.
Ja joh, ga een week met twee 250s even met een tms vergelijken.
Verder kan het me niet zoveel schelen dat je het met hen eens bent of wat zij vinden.
Ik maak tactisch de verkeerde keuzes en daar baal ik van. Want het kost me punten. Of ik dan 10 of 200 verlies en wat ik daarvan vind, is aan mij, lijkt me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello