16-01-2006, 09:21 PM
Antidote Wrote:Ze proberen me weg te lokken uit de Clan. Dat zal ze eeuwig nooit lukken de stakkers. Eens een SDer, altijd een SDer!je zit hier idd prima
Quote:Beste Antidote,
Gisteren hebben wij een nieuwe alliantie (genaamd UDT) gestart. De bedoeling is om intelligente en strategisch sterke spelers naar deze alliantie te halen. Wij bestaan pas sinds 14:00uur gisteren en hebben reeds de 28ste plaats veroverd in de ranking. Daarnaast zijn er nog vele sterke spelers die al hebben toegezegd met ons te willen samenwerken en nog zullen joinen. Ik zou ook jou graag ter versterking bij deze alliantie hebben.
Waarom zijn sterke spelers eigenlijk overgestapt naar onze alliantie, welke slechts vandaag is opgestart en dus nog van tot op de grond opgebouwd moest worden?
Dit antwoord ligt in het feit dat wij een unieke manier van samenwerken bieden. Enkele belangrijke punten die ik miste bij vele andere allianties heb ik, in samenwerking met enkele andere spelers van de nieuwe alliantie, wel bij de nieuwe alliantie ingevoerd. Deze punten zijn o.a. samenwerking tussen de leden(present), gevoel van veiligheid (alleen gevoel?? daar koop je niks voor), samenhorigheid (voor elkaar de handen in het vuur durven steken) (present), en gelijke inspraak voor elk lid vd alliantiezo ongeveer ook present ) democratie (ik heb het gevoel dat vaak alles top-down geregeld werd, dat wij dus slechts ââ¬Ëpionnenââ¬â¢ waren in een grote alliantie).
Onze visie is als volgt:
De visie zal zijn 'een krachtige alliantie te vormen middels goede communicatie en samenwerking tussen de leden'. Centraal hierbij staat het principe van democratie. Wij willen dat elk lid inspraak zal hebben bij beslissingen en dat de leden niet langer als ââ¬Ëpionnenââ¬â¢ van de alliantie worden gezien. Wij willen deze opzet o.a. bevorderen door voor iedereen de online-status zichtbaar te maken. Ook zal iedereen IGMs naar alle leden kunnen sturen. Middels deze aspecten zal de communicatie, samenwerking en coordinatie sterk bevorderd worden.
We willen enkel teamplayers bij de alliantie die stuk voor stuk ten allen tijden voor elkaar klaarstaan. Een belangrijk aspect zal dan ook zijn dat elke speler binnen de alliantie inspraak zal hebben. Ik wil alles wat speelt in en om de alliantie delen met de rest van de leden, zodat deze bijvoorbeeld middels 'polls' democratisch hun mening kunnen laten blijken.
Daarnaast zal ook van elke speler verlangt worden dat deze voldoende groei laat zien. De potentie voor het vormen van een sterke en groeiende alliantie is er zeker!
Doel op korte termijn is om zo snel mogelijk een top 20 alliantie te worden die meedraait tot het einde, dus geen geswitch meer tussen allianties. We hebben reeds een grote groep sterke spelers verzameld dus de motivatie en potentie is al zeer groot om dit doel te bereiken.
Tenslotte blijft travian natuurlijk een spel dat iedereen met plezier moet kunnen spelen. Een gezellige alliantie met de goede sfeer vind ik daarbij ook belangrijk! (present!!!) In combinatie met de nodige competativiteit natuurlijk
Ik hoor graag van je hoe je hier tegenover staat.
Groeten, Diderodog en sbouwman (coördinatoren United Democratic Travians)