(04-07-2012, 04:21 PM)Ad Wim Wrote: 720 punten voor Federer, min of meer het minimum dat ik voor hem had staan. Ik ben ook tevreden met mijn keuze voor hem. Mijn alternatieven hadden weliswaar 45 punten meer gehaald, maar dit is het minimum voor Federer, en het kan nog veel meer worden. Dus ook achteraf een mooi aanvallende keus geweest.
Ook vergeleken met de concurrentie is het een goede keus geweest. Ik pak nu al flink wat punten op Andre en Tennistempel, al wat punten op CC, en verlies minimaal van Kuiper, Atlanta en Mist. Ik verlies nu dus alleen flink op buurs.
Maar kun je nagaan wat er gebeurt als Federer vrijdag en zondag wint...
Wat een wedstrijd wordt dat zeg, een van de belangrijkste van het jaar vermoedelijk. Kan tov het gros van de top 10 om 1280 punten gaan, en zelfs tov Stille en Scholten om het dubbele. Dat maak je in kleine weken nooit meer goed.
Ik zie het eigenlijk, net als voorafgaand aan het toernooi, als 55-45 voor Djokovic, voornamelijk door de H2H van het afgelopen jaar. Gek genoeg hebben ze nog nooit op gras tegen elkaar gespeeld, en aangezien dat Djokovic' minste ondergrond is en Federers beste, kan er best wat moois in het verschiet liggen.
Hopelijk wordt ie als tweede op CC geprogrammeerd, zodat het niet tijdens werktijd is.
Come on Roger!
Gewoon vrij nemen, dan heb je nergens last van

Als Djo verliest is het een normale week. Wint Djokovic vrij en zon dan neem ik volgens mij de leiding over. Wat een verschil zeg. Ik ben nu Andre en CC voorbij maar bij winst van Federer gaat Kuiper mij weer voorbij.
Kan niet wachten tot vrijdag! Maar ik in een Ad jaar heb ik gewoon een heel slecht voorgevoel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...