(19-07-2012, 01:02 PM)centre court Wrote: Zo'n Grannollers ook weer, er is toch niet tegen aan te managen, zit werkelijk geen idee meer achter. De man is in vorm én won hier vorig jaar. Ideale loting om hetzelfde kunstje nog eens te flikken maar hij verliest met 4 en 2 van Kubot.
Wat ik niet zo goed snap, dat je het buiten jezelf zoekt. Net alsof het zo zonneklaar was dat Granollers hier even de finale zou halen, en het de stunt van het jaar is dat hij hier verliest.
Zoals buurs zegt, staat die jongen te hoog voor zijn kwaliteiten en is Kubot gewoon een gevaarlijke jongen.
Het is gewoon een slechte keus, net als dat er wel meer slechte keuzes zijn deze week (waarvan veel door mij gemaakt).
Kijk, als ie nou nog mp mist, is het vervelend. Maar om te zeggen dat er niet tegenaan te managen is, is ten eerste het daadwerkelijke probleem negeren en ten tweede niet sportief tegenover managers die het wel goed doen, zoals bijvoorbeeld Atlanta.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello