06-08-2012, 03:01 PM
(06-08-2012, 10:16 AM)Atlanta Wrote:(06-08-2012, 10:06 AM)Ad Wim Wrote: Mooi, leuke verschillen met vriend Atlanta.
Ik zie Tsonga als tweede favoriet hier, hopelijk staat ie fit genoeg aan de start.
Een eventuele Gasquet-Berdych wordt een zinderende pot.
Ja, ik heb zo'n gevoel dat Berdych op zijn vertrouwde hardcourt zich weer uit zijn dal weet te tennissen, te beginnen in Toronto natuurlijk. Verder heb ik ook Cilic als troef: redelijke kans op de kwartfinale (moet winnen van waarschijnlijk Baghdatis en Tipsarevic, maar is dan wel al rendabel), en ook niet kansloos voor de halve finale.
Na zijn vroege uitschakeling op de os en Wimbledon dacht ik eigenlijk ook: die neem ik in Toronto. Maar hij is eigenlijk al langere tijd flink uit vorm en heeft best een lastige loting. Dan had ik liever Tipsa of Tsonga die wel in vorm zijn.
En Cilic stond ook op mijn lijstje maar ik vond hem de laatste weken niet zo goed en te onzeker hoe ie het gaat doen op hc. Maar het kan goed uitpakken idd, al denk ik dat ie van Tipsa verliest.
Die had ik eigenlijk de hele tijd in mijn team ipv Potro. Maar toen ging ik zijn prestaties op hc bekijken dit jaar en die waren niet supergoed. Plus dat hij lastige loting heeft en Potro in deze vorm gewoon het toernooi kan winnen. Om tsonga en tipsa en potro te nemen vond ik te veel en moest ik ook te veel must-picks voor laten liggen. Nu maar hopen dat potro meer punten haalt dan tipsa en ik weer eens de juiste keuze heb gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello