Niet alleen op basis van dat vlag dragen, had zijn lange pot tegen Federer ook meegenomen, en verwacht hem gewoon niet gemotiveerd of helemaal niet aan de start. Evenzo voor Djoko en Murray, ik kan me gewoon goed voorstellen dat ze tanken met het oog op de US Open. Deze week een tank, volgende week weer volle bak en dan weer een weekje rust tot de US Open.
Maar ook gezien het tank-risico bij Delpo begrijp ik wel dat velen hem nemen, aangezien hij gewoon nog steeds goedkoop is voor zijn kwaliteiten, zeker op HC.
Overigens heeft hij na Steppie en Simon pas 180 punten, maar is dan wel al redelijk rendabel. Als je van tevoren weet dat hij 100% zeker exact 180 oplevert dan neem je hem net niet denk ik.
Maar ook gezien het tank-risico bij Delpo begrijp ik wel dat velen hem nemen, aangezien hij gewoon nog steeds goedkoop is voor zijn kwaliteiten, zeker op HC.
Overigens heeft hij na Steppie en Simon pas 180 punten, maar is dan wel al redelijk rendabel. Als je van tevoren weet dat hij 100% zeker exact 180 oplevert dan neem je hem net niet denk ik.