01-11-2004, 05:53 PM
Bakke Wrote:Het geld van de 4 verkopen deze week is reeds nuttig gemaakt; het idee om een goed coach te kopen is aan de kant geschoven en heeft plaats gemaakt voor de aankoop van een 19-jarige uitstekende middenvelder... hij moet dit seizoen nog wel door te trainen zijn naar formidabel! Voor 240k overgenomen:
Gordie Rowland (45687793)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 887 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Heeft slechts zwak passen, ik weet het. Maar zal dit seizoen toch zeker wel formidabel worden? Met matig passen werd het me toch echt te duurt, en jonger dan 19 werd ook te duur voor me. Als ik hem doortrain zou het -qua stats- mijn beste speler ooit worden, heb nog nooit iets boven uitstekend gehad.
Naast deze spits ook nog een aanvaller gekocht vandaag, aangezien Cates in de wedstrijd rood kreeg en er voor 1 wedstrijd uit is, en het toch niet goed doet:
Fabio Ardoso (35033812)
27 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 744 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Voor 53k gekocht, zal met wat conditie toch wel het net moeten vinden. Hoop dan eindelijk een leuk scorende spits in huis te hebben, na mislukte spitsen met goed scoren en matig passen, matig scoren en goed passen en redelijk scoren en redelijk passen.
Iemand hier nog een op- of aanmerking over?