13-08-2012, 09:03 PM
(13-08-2012, 08:13 PM)centre court Wrote:(13-08-2012, 08:02 PM)Ad Wim Wrote: Je moet top 3 eindigen voor een prijs en het mag waarschijnlijk zelfs top 5 zijn voor de subleague-prijzen.
Ik neem aan dat dat het doel is. Dan zou ik, als je tiende staat, in zulke weken wat gokken om richting die plekken te komen, daar kom je er met zekere keuzes voorlopig niet.
Dan liever wat meer risico nemen met kans dat je 15e wordt ipv 10, maar ook kans dat je 5e wordt.
Vorige week kon je gokken met Djokovic, Tsonga, Tipsarevic, etc. Deze week kun je gokken met Federer, Djokovic, Murray, Berdych, etc. Keuzes zat.
Regent het hier ook al?
Ja het regent hier ook, irritant.
Deze weken gokken vind ik veel te riskant. US Open is een beter moment. Dan zullen Djoko, Federer en Murray alle 3 graag willen winnen. Hier moet ik dat nog zien.
Maar hier kun je het verschil maken door de onvoorspelbaarheid, zonder al te veel te hoeven verliezen.
De US Open zal een stuk voorspelbaarder zijn en is het moeilijk om meer dan 500 punten in te lopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello