01-09-2012, 11:19 AM
(01-09-2012, 09:45 AM)Peter Wrote:(31-08-2012, 05:33 PM)gittermaster Wrote: Babel terug voor noppes. Ik vind het een prima beleid en ben tevreden over de transfers, zeker als ik daar ook de economische factoren bij meereken.
1 jaartje contract, dus je gaat er nooit wat aan verdienen. Is ie zoveel beter dan Sulejmani, Sana en Boerrigter? Anders onbegrijpelijke aankoop.
Ajax wilde voor eigen jeugd gaan, verliest van PSV en gelijk tegen AZ en opeens komen er allerlei elders mislukte spelers om het op de rit te zetten. Babel, Poulsen, maar ook 3 jaar Moisander. Die zitten toch alleen de jeugd in de weg? Zijn zij zoveel beter dan wat er in de jeugd loopt?
uuuh, het is niet echte een aankoop, want hij is gratis, echt onbegrijpelijk is het dus niet.
Boerrigter is best veel geblesseerd geweest, net als sulejmani. Sana ziet er heel leuk uit, maar pas 2 wedstrijden bezig.
Poulsen, wordt gewoon de nieuwe Ooijer. Ervaring wanneer nodig.
Ajax wilde voor eigen jeugd gaan en gaat voor eigen jeugd. Ik weet niet of je de selecties hebt gezien in alle wedstrijden tot nu toe. Jij begrijpt toch wel dat Poulsen en Moisander gehaald zijn? Ik geloof niet dat ik je dat uit hoeft te leggen.
Vertrokken: Vertonghen, Ooijer (gestopt), Jozefzoon, lodeiro, Bulekin, Aisatti, Silva, Sneijder, Hamdaoui, Cvitanich, Ozbiliz, Anita en Janssen.
Daarmee lever je aardig wat ervaring in, maar vooral heel veel salariskosten.
Erbij: Schone, Sana, Moisander, Poulsen, Babel, Anderson, Hoesen, en Meleg (pas per 2013).
13 weg, 7 a 8 terug
Van de spelers die erbij zijn, is een aantal gratis of bijna gratis.
Transferbeleid is prima en het gaan voor eigen jeugd vooralsnog ook.
The great old Ludwig von...