Ik weet niet waarom je steeds je eigen team erbij haalt en hoe verrassend dat wel niet is. Ik heb dat nergens ontkend. Maar ik heb het over mijn eigen team en keuzes.
Ik ben, net als op Wimbledon, voor een aanvallende tactiek gegaan. Daar werkte het, hier niet.
En als je dan toch quotes terug gaat halen, haal dan ook nog even degene terug waarin je zegt dat ik zeker niet zowel Federer als Djokovic zou nemen...
Ik ben, net als op Wimbledon, voor een aanvallende tactiek gegaan. Daar werkte het, hier niet.
En als je dan toch quotes terug gaat halen, haal dan ook nog even degene terug waarin je zegt dat ik zeker niet zowel Federer als Djokovic zou nemen...
(26-08-2012, 06:52 PM)kuiper Wrote:(26-08-2012, 06:39 PM)Ad Wim Wrote:(26-08-2012, 09:19 AM)kuiper Wrote: En wat nu te doen.
Gewoon de top 5 positie consolideren of toch een laatste poging om Ad nog van de 1e plek af te stoten.
Ad gaat toch op safe, dus zonder Federer en Djoko kun je heel veel punten inhalen (maar ja ook verliezen).
Nog even een dagje om over na te denken.
Maar wat is op safe? Ik zie echt geen duidelijk safe tactiek hier.
Ik neem aan dat jij Federer neemt en anders wel Djoko.
Zeker niet beide en ook niet geen van beide.....
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello