09-09-2012, 10:44 AM
Precies, dat klopt. Ik had verwacht dat je 1 van de 2 zou nemen, omdat dat in mijn berekeningen de hoogste score op zou leveren. En met een team met Djokovic en Fedex kon je in mijn ogen nooit de maximale score halen. Wel een hele verdedigende keuze, aangezien je niet hoefde te kiezen voor een winnaar met ook nog een grote kans op een finale tussen deze twee.
Je kon alleen maar dik verliezen bij een heel verrassend verloop van het toernooi, wat niet vaak bij een GS gebeurt.
En dat wil ik alleen maar zeggen, dat je absoluut geen aanvallende tactiek hebt gekozen. Wellicht een logische als je dik bovenaan staat, dat zeg ik niet.
Ik had in jouw situatie wellicht hetzelfde gedaan.
Ik stond helemaal niet 100% achter mijn team, maar ik vond dit een manier om nog heel veel punten op jou in te halen en dat lukt bij winst van Djokovic nog niet. Ik moet dus risico's nemen.
Je kon alleen maar dik verliezen bij een heel verrassend verloop van het toernooi, wat niet vaak bij een GS gebeurt.
En dat wil ik alleen maar zeggen, dat je absoluut geen aanvallende tactiek hebt gekozen. Wellicht een logische als je dik bovenaan staat, dat zeg ik niet.
Ik had in jouw situatie wellicht hetzelfde gedaan.
Ik stond helemaal niet 100% achter mijn team, maar ik vond dit een manier om nog heel veel punten op jou in te halen en dat lukt bij winst van Djokovic nog niet. Ik moet dus risico's nemen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!