(16-10-2012, 10:57 AM)rhubarb Wrote:(16-10-2012, 10:52 AM)Ad Wim Wrote: Tja, zo'n smiley neerzetten na een onzinnig argument...Dus alle odds een kwartier voor de deadline zijn onzinnig en onbetrouwbaar?
Nee, dat zeg ik toch niet?
Maar wel odds van partijen die er pas net op staan.
Nogmaals, bekijk nu de odds maar eens van die partij.
(16-10-2012, 10:56 AM)mindlight Wrote: Karlovic lijkt me inderdaad redelijk uitgerangeerd, maar voor deze prijs toch te aantrekkelijk om te laten lopen. Gegeven de loting van Haas verwacht ik minimaal SF en zie ik hem als favoriet voor de finale onderin. Monfils verwacht ik ook weinig van. De man is nog op de weg terug en zit in het sterkste stuk van het schema.
Wat betreft Karlovic klopt het wel, maar ik had daar al Dolgo, ERV en Davy. En ik wilde niet een te laf team hebben, dus moest ik iemand laten liggen. Zou me ook niet heel erg verbazen als Karlo eraf gaat tegen Bolelli.
Haas ben ik ook wel bang voor, maar Tipsa is de laatste jaren koning in zulk soort toernooitjes, dus ik verwacht dan ook toernooiwinst van hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello