03-11-2004, 07:52 AM
Marshall Wrote:Jawel, het is al eerder ter sprake gekomen. Niet meer dan 3 centrale spelers.
Enne, Bakke, mijn approach was niet negatief bedoeld. Maar ik vind het gewoon vreemd dat je dergelijke spelers koopt voor linies die je niet traint. Als je nou je team aan het opbouwen was aan het begin van je carriere, maar je hebt al een trainingsstrategie (waar ik vanuit ga dat ie nu vaststaat ) en dan heb je voor de andere linies meer aan oudere spelers die ervaring meebrengen en vaak voor een gelijk bedrag aangekocht kunnen worden (vaak zelfs voor minder) dan de jonkies. Je moet je bedenken dat met de jonkies de trainers meebieden; de uiteindelijke transfersom zal dus hoger liggen. Vandaar dus een bedekt advies: koop oudere spelers voor je overige linies en enkel jonkies voor je trainingslinie.
We zijn hier niet om elkaar af te kraken, maar om elkaar te helpen. Zonder dit forum zou menigeen nog een divisie lager zitten of pas net gepromoveerd zijn misschien (zoals ik; nu zit ik gelukkig al 4 seizoenen in een en dezelfde league )...
:lol: Ok Marsh, ik had het sowieso niet negatief opgevat. Weet dat iedereen het beste met elkaar voor heeft en elkaar verder wil helpen, maar soms is het verwarrend als iedereen wat anders zegt of vindt. Ik heb mijn laatste 2 kampioenschappen zeker voor een groot deel te danken aan de mensen hier! Nu gaat het even wat minder maar vanaf volgend seizoen zal mijn team het weer beter gaan doen, met waarschijnlijk ook een beter aan- en verkoopbeleid. De training zit al weeeeken in de lift .