Quote:In de praktijk gaat dit er imo op neerkomen dat de forummers allemaal inleggen en maar een heel klein deel van de overige deelnemers. Als jij verder niets hebt met het forum en het spel, neem je die reclames wel voor lief, dunkt me.
Dat kan, maar dan dragen ze nog altijd meer bij dan dat ze nu doen. Ik verwacht ook niet heel veel niet-forummers die supporter worden, maar nu hebben ze in ieder geval wel de mogelijkheid.
Quote:Wat schat je in dat de verhouding reclame-supporter zal zijn qua inkomsten?
Ik garandeer 300€ aan prijzen en ik speel het liefst quit natuurlijk. Als er 20 mensen zijn die supporter worden betekent dat 150 euro. Dit betekent dat ik eigenlijk 250€ binnen moet krijgen aan reclame inkomsten. Als ik de verhalen op internet lees moet dit te doen zijn.
Quote:En nog even over de deadlines. Je zegt dat je geen probleem ziet in IW en Miami, maar dat zijn toch ook afwijkende deadlines?
Waarom zijn die dan geen probleem, maar andere TMSs wel?
IW en Miami had ik uiteraard liever ook op maandag 22u gehad maar dat is gewoonweg niet mogelijk. Dit wordt nu dus een andere dag om 22 uur. Het gaat er om dat er meer eenvoud komt in de deadlines en de deadlines allemaal op 22 uur leggen is dan al een stuk duidelijker. (tel daar het feit bij op dat ma 10 uur tijdens werktijd is, iets waar je zelf tijdens shanghai nog commentaar op had)
Je houdt dan alleen nog de afweging zondag 22 uur of maandag 22 uur maar a: er gaan een paar moeilijke deadlines komen met lotingen die laat bekend zijn en b: een zondag deadline is voor veel deelnemers niet echt relaxed, weekendjes weg, familieverplichtingen etc etc.
Maar goed ik ga hier geen ellenlange discussie houden over de deadlines. Ik wilde m'n gedachtegang hier neerzetten zodat jullie weten dat er wel over nagedacht is en niet zomaar gedaan. Mochten er bizar veel klachten komen wil ik er over nadenken om het te veranderen maar ik denk echt dat dit voor 80+% van de deelnemers een betere deadline is.