19-01-2006, 10:06 PM
ik geloof dat we nu met iedereen mot krijgen: Dit is van Lunatic, degene die buij Bakke op bezoek is geweest.
lunatic schreef:
Ik vind het erg laag dat jullie omdat ik een paar graan heb gestolen van Lakrisal mij komen aanvallen.
Dat is alles wat ik tegen u te zeggen heb.
PS: Verwacht geen hartelijk welkom
Lunatic
Dit is mijn reactie:
Als het 1 x was geweest, had ik niet gekomen, maar om antwoord te geven op een bericht en hem vervolgens weer aanvallen ,tja...
Maar jij mag wel aanvallen, volgens jou, en als je terug wordt aangevallen is dat laag.
Bedankt voor de tip, dat er geen warm welkom is. Ga nu nog veel meer op je afsturen.
Groet, succes en sterkte, Adder
Bij deze het verzoek dat deze vriendelijke vriend wat meer aanvallen over hem heen krijgt.
lunatic schreef:
Ik vind het erg laag dat jullie omdat ik een paar graan heb gestolen van Lakrisal mij komen aanvallen.
Dat is alles wat ik tegen u te zeggen heb.
PS: Verwacht geen hartelijk welkom
Lunatic
Dit is mijn reactie:
Als het 1 x was geweest, had ik niet gekomen, maar om antwoord te geven op een bericht en hem vervolgens weer aanvallen ,tja...
Maar jij mag wel aanvallen, volgens jou, en als je terug wordt aangevallen is dat laag.
Bedankt voor de tip, dat er geen warm welkom is. Ga nu nog veel meer op je afsturen.
Groet, succes en sterkte, Adder
Bij deze het verzoek dat deze vriendelijke vriend wat meer aanvallen over hem heen krijgt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!