Klahn en Johnson zijn laatbloeiers (door een studie geloof ik). Ik heb ze beiden zien spelen en die kunnen echt wel wat, complete spelers al heeft Johnson een matige backhand.
Young wordt echt nooit meer wat, die stopt denk ik binnen 3 jaar met tennis.
Verder denk ik dat Atlanta wat te optimistisch is. Top 10 voor Harrison zie ik niet snel gebeuren, dan had ie echt al eerder progressie moeten maken.
Ik zie ook niet zo veel talent en kwaliteit dat het een kwestie van tijd is.
Helaas barst het niet van de megatalenten in de huidige generatie. Er staat gewoon geen enkele tiener in de top 250. Dat is wel echt heel matig als je het vergelijkt met het verleden.
Dan moet ie wel opschieten, die is ook al 18 en staat nog 505 op de ranking. Zijn broer deed het op die leeftijd al een stuk beter.
Young wordt echt nooit meer wat, die stopt denk ik binnen 3 jaar met tennis.
Verder denk ik dat Atlanta wat te optimistisch is. Top 10 voor Harrison zie ik niet snel gebeuren, dan had ie echt al eerder progressie moeten maken.
Ik zie ook niet zo veel talent en kwaliteit dat het een kwestie van tijd is.
Helaas barst het niet van de megatalenten in de huidige generatie. Er staat gewoon geen enkele tiener in de top 250. Dat is wel echt heel matig als je het vergelijkt met het verleden.
(08-01-2013, 05:47 PM)mindlight Wrote: De jonge Harrison is geloof ik het beste dat Amerika te bieden heeft.
Dan moet ie wel opschieten, die is ook al 18 en staat nog 505 op de ranking. Zijn broer deed het op die leeftijd al een stuk beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello