(27-03-2013, 12:20 AM)mindlight Wrote:(27-03-2013, 12:12 AM)Ad Wim Wrote: Ik had Djoko toch ook?
En ik zeg ook niet dat het je deze week niet tegen zit. Juist niet.
(27-03-2013, 12:07 AM)mindlight Wrote: En met Murray!
Met Murray wat? Volgens mij is ie nauwelijks in de problemen geweest. Net alsof ie op zeker verloren had als ie gisteren de eerste set van Dimitrov had verloren...
Hij was zwaar in de problemen en werd in het zadel geholpen door Dimitrov. Hoe een eventuele 2e en 3e set zouden zijn verlopen weten we niet, maar hij kreeg het nu gewoon cadeau.
Dat kan best, maar nogmaals, dit zie je in zoveel potjes tussen een topper en een subtopper. En als ie nou nog een set en een break achter had gestaan, a la, maar als we deze partijen al moeten gaan benoemen...
Murray gaat hier gewoon vrij eenvoudig de SF halen, en waarsch ook de finale, zoals ik al aan het begin heb gezegd. Itt anderen hier, die vonden dat ie een lastige loting had.
(27-03-2013, 12:24 AM)Atlanta Wrote: Precies. Maar ik vergeleek mezelf niet met jou.
Ik dus wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello