31-03-2013, 02:55 PM
Maccie!!!!!!!!
Gefeliciteerd kerel, of moet ik zeggen gecondoleerd....
trouwen!!! pfff.
Mooi stuk om te lezen man.
Ik heb aan dit forum ook een aantal vrienden/kennissen over gehouden.
Een jaar of tien geleden postte Bumme op het forum of iemand zin had om mee te gaan naar Volendam (ik meen tegen GAE). Ik reageerde en heb daarna 3 jaar gespeeld in zijn vriendenteam bij Muiderberg. Al spreek ik Bumme niet heel veel, is het wel mijn maatje geworden.
Leuke tijd gehad.
Ook poker is eigenlijk door dit forum bij mij begonnen.
Ik speel nu nog wat spelletjes op de Iphone met Waf en sms nog sporadisch als er iets leuks mbt feyenoord te melden valt. Vandaag maar even niet
Ook geregeld wat pokeravondjes gehad in de kroeg via Treesong.
En zoals je zelf al omschreef hebben ook wij elkaar leren kennen via dit forum.
Ik moet zeggen dat ik het forum van "toen" ook wel mis. Voor de tijd van "het afzeiken" waren er echt leuke discussies op dit forum. Helaas verdween dat op de een of andere manier en is het forum niet meer het forum wat het ooit was.
Samenvattend; ook ik heb wel eea te danken aan dit forum en zou willen dat het weer wordt zoals het ooit was!!!
Gefeliciteerd kerel, of moet ik zeggen gecondoleerd....

trouwen!!! pfff.
Mooi stuk om te lezen man.
Ik heb aan dit forum ook een aantal vrienden/kennissen over gehouden.
Een jaar of tien geleden postte Bumme op het forum of iemand zin had om mee te gaan naar Volendam (ik meen tegen GAE). Ik reageerde en heb daarna 3 jaar gespeeld in zijn vriendenteam bij Muiderberg. Al spreek ik Bumme niet heel veel, is het wel mijn maatje geworden.
Leuke tijd gehad.
Ook poker is eigenlijk door dit forum bij mij begonnen.
Ik speel nu nog wat spelletjes op de Iphone met Waf en sms nog sporadisch als er iets leuks mbt feyenoord te melden valt. Vandaag maar even niet

Ook geregeld wat pokeravondjes gehad in de kroeg via Treesong.
En zoals je zelf al omschreef hebben ook wij elkaar leren kennen via dit forum.
Ik moet zeggen dat ik het forum van "toen" ook wel mis. Voor de tijd van "het afzeiken" waren er echt leuke discussies op dit forum. Helaas verdween dat op de een of andere manier en is het forum niet meer het forum wat het ooit was.
Samenvattend; ook ik heb wel eea te danken aan dit forum en zou willen dat het weer wordt zoals het ooit was!!!
The great old Ludwig von...