Mooi, nauwelijks Berdych in de top. Lijkt idd max een SF te zijn, maar dan heeft ie nog meer dan Almagro, Mayer en Dolgo, die ik 270 zie halen.
En DJoko is niet topfit, dus wellicht kan Berdych nog voor een stuntje zorgen. Hij is iig aardig in vorm de laatste maanden.
Hoeveel kans geef je Gasquet tegen Berdych (en Paire en Cilic) dan? Want die heb je wel en die is ook niet meer goedkoop.
En DJoko is niet topfit, dus wellicht kan Berdych nog voor een stuntje zorgen. Hij is iig aardig in vorm de laatste maanden.
(15-04-2013, 09:59 PM)_Tampie Wrote: Ik heb Waw en Davy erin gezet voor Almagro en Montanes. Verder eigenlijk weinig twijfel, ik heb Mayer erin staan waar ik verder niet weet wat ik anders met die centen moet doen. Djoko lijkt toch te komen en dan zijn Potro en Berdych te duur.
Hoeveel kans geef je Gasquet tegen Berdych (en Paire en Cilic) dan? Want die heb je wel en die is ook niet meer goedkoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello