08-11-2004, 12:26 PM
Heren,
ik wil graag even jullie hulp.
Wij gaan netzoals bijna alle voetbalelftallen elk jaar een weekend weg. Nu wil ik onze organisatoren een handje helpen en doe ik een beroep op jullie.
Weten jullie nog mooie locaties ergens in Nederland, Duitsland of Belgie?
Adressen, links of een andere toelichting zou zeer op prijs gesteld worden.
Links zoals weekendjeweg.nl of teamuitje.nl heb ik weinig aan, ik zoek toch iets meer exclusiever. Het moet een relatief goedkope locatie zijn, waar weinig kapot kan gaan en overlast is toegestaan om zo maar uit te drukken. Men weet hoe dat gaat als er meer dan 40 Tukkers op bezoek komen.
Ik hoor van jullie!
ik wil graag even jullie hulp.
Wij gaan netzoals bijna alle voetbalelftallen elk jaar een weekend weg. Nu wil ik onze organisatoren een handje helpen en doe ik een beroep op jullie.
Weten jullie nog mooie locaties ergens in Nederland, Duitsland of Belgie?
Adressen, links of een andere toelichting zou zeer op prijs gesteld worden.
Links zoals weekendjeweg.nl of teamuitje.nl heb ik weinig aan, ik zoek toch iets meer exclusiever. Het moet een relatief goedkope locatie zijn, waar weinig kapot kan gaan en overlast is toegestaan om zo maar uit te drukken. Men weet hoe dat gaat als er meer dan 40 Tukkers op bezoek komen.
Ik hoor van jullie!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]