12-03-2014, 10:23 PM
(12-03-2014, 08:54 PM)Ad Wim Wrote:(12-03-2014, 08:07 PM)maartendinkelman Wrote: Ik zeg vast dag tegen de eerste plaats, wat een K..WEEK!
Nog maar 3 spelers over....
We hebben een nieuwe Stille.
Je hebt gewoon nog Djoko en Federer over (een logische finale), en daarnaast geen Berdych of Tsonga. En ook nog eens Dolgo die van Nadal wint, dus volgens mij heb je weinig reden tot klagen. Zijn een hoop mensen die er een stuk slechter voor staan. Het kan niet elke week top zijn.
(12-03-2014, 08:54 PM)Kraai Wrote:(12-03-2014, 08:51 PM)Ad Wim Wrote: Slecht teken dat Murray de eerste set wint?
Nee denk ik niet.
Speelt iets beter als gisteren....gewoon wachten op de kans die altijd wel een keer komt tegen Milos.
Pak alleen de laatste games mee en daarin was Murray best goed ja. Tegen Raonic zag ik hem ook nooit verliezen. Hij is vooral qua vastigheid nog heel ver van z'n oude niveau, maar dat is tegen Raonic geen issue. Daar hoeft ie maar 4 goede returns in 1 game tegen te slaan.
Ad waagt zich een keer weer aan een voorspelling

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.