10-10-2014, 08:46 PM
Helaas... Ik had natuurlijk aanvankelijk ook Simon in m'n team, maar kwam steeds een paar euro tekort voor m'n ideale team.
Toen gekozen voor paar spelers onder de 1000 en kon ik Simon als enige speler weglaten.
Wawrinka heeft het verkloot voor mij....
En klizan had die partij moeten uitserveren....
En Federer die 5 mp overleeft...
Toen gekozen voor paar spelers onder de 1000 en kon ik Simon als enige speler weglaten.
Wawrinka heeft het verkloot voor mij....
En klizan had die partij moeten uitserveren....
En Federer die 5 mp overleeft...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.