28-01-2006, 09:38 PM
Mukkus Wrote:Maar het lijkt me wel verontrustend dat Ajax, op dit moment alleen Stekelenburg en Sneijder heeft kunnen verleiden tot een contractverlenging. Trabelsi niet, Maxwell niet, de Jong niet, Galasek niet. Daarnaast mogen de 'miskopen' ook vertrekken: Boukhari, Escude, Lobont, Vonk. Op zich is een goede schoonmaakactie niet verkeerd, maar om je selectie weer kwalitatief en kwantitatief op peil te brengen kost veel geld. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen.
Nou, dit was al een tijdje bekend hoor.
Trabelsi ging al helemaal niet meer bijtekenen, nadat ie (net als samaras) 'chronisch' ziek was..
Maxi was afgelopen zomer al bekend en Galasek vroeg teveel geld.
De Jong is een vieze stinkende kolere huichelaar die wens ik de Duitse competitie wel toe, stinkbak..
En al die B-namen is gewoon opschoning. Dit moet opgevuld gaan worden met enkele aankopen en eigen jeugd.
Kanu heeft aangegeven per aankomend seizoen terug te willen naar Ajax, als voetballer, of anders per 2007 als jeugdtrainer.
En Krohn Deli is natuurlijk ook al aangetrokken.
Verder is het even afwachten, het geruchten circuit blijft op gang, Majsto zou niet worden gehaald omdat Ajax bezig is met Stam en/of Chivu.
Jenner schijnt ook al rond te zijn..