12-02-2015, 04:32 PM
(12-02-2015, 02:57 PM)Ad Wim Wrote:(12-02-2015, 01:34 PM)_Tampie Wrote:(12-02-2015, 09:49 AM)Ad Wim Wrote: Je kunt ook zeggen dat Dimitrov een slechte keus was die duidelijk verliest...
Het was een gokje, dat is duidelijk. En het pakt niet goed uit. Ik maak slechte keuzes, dus het loopt nog niet.
Goed om te weten dat je het als gokje zag. Je zou hem ook genomen kunnen hebben omdat ie al door was en je hem echt finale zag halen.
En het was niet om je een trap na te geven hoor, ik heb zelf ook een matige week namelijk.
Ik heb vooral deze week slechte keuzes gemaakt, de vorige weken gingen wel goed.
Als Cuevas deze week echt ver komt, is het wel heel kut. Voor de rest wel duidelijk gekozen voor Wawrinka ipv wat kleine jongens.
Helaas doen die kleine jongens (Johnson, Querrey, Almagro, Seppi) het wel goed, dus Wawrinka ligt een hoop druk op.
Als ik mijn voorspeller had gevolgd had ik Mayer, Fognini, Wawrinka en Robredo moeten nemen. Die zag ik allemaal niet zitten, in plaats daarvan voor Isner, Bautista, Dimitrov, Carreno, Monaco en Ramos gegaan die eigenlijk een lagere verwachtingswaarde hadden.