30-01-2006, 11:34 PM
Fabian Wrote:@ Waf, over the hill ? In de basis bij AC en over the hill ? Beetje vreemd...
Alleen kun je nooit een verdediging vormen met Stam EN Grygera, dus zal Gryga wel vertrekken....
tsja, ik vond hem vroeger beter, en de laatste 2 jaren echt aanzienlijk minder. die wedstrijden tegen psvee vond ik hem zelfs matig. dat je je over het algemeen staande houdt in een verdediging met nesta en maldini vind ik niet gek.
daarbij, maar dat staat los van zijn voetbalkwaliteiten, vind ik het een saggerijn en lult hij met het jaar onverstaanbaarder en dommer. als ajakkes denkt hiermee de geroutineerde a la cocu binnen te halen, dan hebben ze het volgens mij mis. en volgens mij verplichten ze zich tot een 4-mansverdeding, ik zie stam meer als voorstopper dan als laatste man. totaal geen ajakkesspeler. meevoetballen is nooit zijn sterkste kant geweest.
en toch is dit een goede zet, ook al is het louter voor het huidige moreel: psvee is een loer gedraaidd en er wil toch iemand bij ajakkes voetballen! :wink: