31-01-2006, 11:26 AM
Fabian Wrote:Niemand, maar dan ook niemand had op een Ajax forum, of hier iets over (Judas?) Reiziger gezegd, of over Sibon (ook oud Ajax...)
Net zoals er ook niets over KJH gezegd is, maar is het Joop Stom, staan ze ineens van alle daken te schreeuwen hoor, Calimero'tjes... Gdamn zeg, een triester volk/publiek kan je niet hebben...
Enne, denk niet dat jullie Japie het goede zetje hebben gegeven tijdens de thuiswedstrijd, zie quote Mukkus.
Kereltje.. op het ajaxnetwerk, het feyenoordnetwerk of het weetikveelwatvoornetwerk zou hetzelfde gereageerd worden. Het is niet dat Stam naar Ajax gaat maar zijn eerdere uitspraken die hem tot 'zakkenvuller' maken. Als hier niks aan vooraf was gegaan had niemand het vreemd gevonden dat stam naar ajax ging.
Lance Wrote:Peter Wrote:Wil je ook even onderbouwen waarom dit calimerogedrag is?
Calimero is het prototype van jaloeziegedrag. Een teken van jaloezie is het afkraken van de ander, oftewel het ontwijkend jaloeziegedrag. Indien Stam voor PSV (of Twente) had getekend, hadden jullie gezegd: goeie aankoop. Ekslem verwoordt in dit topic in principe de gedachtengang van de meeste PSV supporters, alleen is hij de enige die volwassen genoeg is om dit te zeggen.
Ik zei toch ook dat het een goede aankoop is? Ik zei zelfs dat ze met nog enkele spelers van dat niveau erbij weer om de titel kunnen strijden. Eerst goed lezen. Ik vind het alleen op zn zachtst gezegd vreemd dat ie eerst zegt 'alleen heerenveen of psv in nederland' om vervolgens vrolijk naar ajax te gaan. Lijkt me dat geld de drijfveer is geweest om ajax boven heerenveen te verkiezen. Maar mss is dat ook weer niet zo vreemd aan het einde van je carriere.
Hij schijnt overigens 3 miljoen gekost te hebben en volgens sportweek heeft ie op het moment een inkomen van 5 miljoen per jaar.. benieuwd hoeveel ie er op achteruitgaat die laatste 2 seizoenen. :o