26-05-2015, 09:42 AM
(26-05-2015, 08:25 AM)Mac Wrote: Dat is ook precies de reden dat ik Djoko niet heb genomen. Nadal en RG is toch iets speciaals. Ook de afgelopen jaren had hij wel eens periodes waarin hij verslaanbaar leek maar op RG was hij opeens weer onfeilbaar. Hij lijkt nu minder dan ooit, nog nooit zoveel gravelwedstrijden verloren in een seizoen (volgens mij hoorde ik zelfs dat hij dit jaar meer gravelpartijen heeft verloren dan de afgelopen 10 jaar in totaal) maar goed het blijft Nadal.
Dat het iets speciaals is, klopt. Dat zie je ook terug bij de bookies, dat ie wel tweede favoriet is, terwijl zijn prestaties van de afgelopen maanden dat niet legitimeren.
Maar het verschil met Djoko is wel enorm. 1.85 voor toernooiwinst voor hem, dat is echt bizar laag. Lager dan welk toernooi dan ook dit jaar, volgens mij. Zeker in een GS is dat uitzonderlijk, met 7 wedstrijden te spelen. In een TMS zijn dat er maar 5.
Dus het lijkt mij gewoon iets van 6-3 7-5 6-2 te worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello