02-02-2006, 06:07 PM
het wordt nog grappiger! Nou eist dat manneke die ik aanviel ook nog z'n goodies terug :lol:
van onder naar boven:
van onder naar boven:
Quote:
Bumme 02.02.06
RE^5: geen onderwerp 17:05:39
Even lezen in de verstuurde berichten doet wonderen... ik citeer:
"Hi valsspeler,
Je hebt mazzel dat ik vanaf morgen een weekje op vakantie ben maar als ik terug ben dan kom je aan de beurt.
Ik heb echt een hekel aan valsspelers en helemaal aan mensen die daar dan ook nog over liegen.
Als je een echte kerel bent betaal je de schade terug die je met je andere account gemaakt hebt, helaas ben jij dat dus niet en vraag je om maatregelen.
Mijn bestand trek ik dus bij deze in maar omdat ik dus op vakantie ben heb je waarschijnlijk nog een weekje rust.
Voor de dagen erna wens ik je alvast veel sterkte!
Al heb je natuurlijk ook nog even de tijd om je te bedenken en de schade gewoon te betalen."
Daar wordt dus totaal niet gemeld dat je niet aangevallen zou worden. Sterker nog, zie de aanvallen van vandaag maar als een (klein) deel van die schadevergoeding...
T00L
Bumme schreef:
Prima, val je niet meer aan. Maar ik ga uiteraard geen spullen terugsturen, aangezien ik niks wist van die afspraak (betwijfel ook of dit echt zo afgesproken is).
Groeten,
T00L, Opzichter
Dirk.
DGpC schreef:
Ik dacht dat je weg was?