05-02-2006, 12:52 PM
Aukinho Wrote:Vrijdag Zebrahead/Reel Big Fish gezien in de Tivoli. Zebrahead was veeel slechter dan twee jaar eerder, Reel Big Sish juist veeel beter. Vooral de encore, met aan het einde de A-HA cover 'Take on me' was heerlijk.
Zojuist terug van Fall Out Boy. Goed concert, wel wat kort, maar een vreemd publiek. Zowel meisjes van 13 die vooraan wilden staan als (soms te) agressieve gasten die een pit wilden. Ging niet heel lekker samen, ik sta liever in een wat relaxedere pit waarin niet zo goed als gevochten wordt, toch een mooie avond.
20 februari The Subways op het programma.
Foo's overigens jaar of 2 terug in de HMH gezien. Ze waren goed, maar die zaal bevalt me niet.
Jeps vond het ook wat kort. Maar publiek was precies wat ik verwacht had. wat oudere jongens en jongere meisjes.
ik stond meer aan de zijkant van de pit kreeg wel veel beuken mee, maar idd zag ik mensen die gewoon op elkaar aan het slaan waren :|
Wat me mee viel dat hij niet echt vals zong, dat wil hij nog wel eens doen als hij er geen zin in heeft. Contact met publiek vond ik ook maar slecht.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen