06-02-2006, 11:38 AM
Gerben Zonderland Wrote:Bor de Wolf Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Quote:In de 41ste minuut opende Diego Klimowicz de score na een één-tweetje met Mike Hanke. Twintig minuten na rust had Van der Leegte een belangrijke rol bij de 2-0. Na een hoekschop kopte hij de bal naar Mike Hanke, die uit de draai laag binnen schoot. Twintig minuten na zijn treffer haalde Klaus Augenthaler Hanke naar de kant, om Rick Hoogendorp in het veld te brengen.
Zeg dan gewoon: in de 85e minuut... :roll:
Lijkt me toch functioneel Gerben... Hiermee wordt benadrukt dat Hanke werd gewisseld, ondanks zijn tor.
Maar de nadruk ligt m.i. op het feit dat Rick H. voor hem in de plaats kwam en dan vind ik het functioneler om het tijdstip in de wedstrijd aan te duiden (de 85e minuut dus) en dat dat 20 minuten na het doelpunt van degene die eruit ging was is bijzaak, dus niet relevant.
Los van het feit dat ik het inhoudelijk gezien met je eens ben, erger ik me aan jouw overdreven lange zinnen. Grammaticaal gezien kloppen ze best, maar af en toe een komma of punt zou je zin best goed doen.